sábado, 26 de junio de 2010

ANGLÈS- OLOT-ANGLÈS ( via verda)




Vaig sortir d´Anglès a les 7h45´ del mati del divendres dia 25 de Juny, amb una
temperatura ideal per pedalar direcció Olot, només sortir arribant al Pasteral, feia
fort vent en contra, peró només va ser un tram, al arribar Amer, va començar tota
la part més agradable de tot el recorregut fins arribar a Sant Feliu de Pallerols,no
vaig trobar a ningú en tota aquesta part, el que desde el meu punt de vista ho va
fer més auténtic, després arribo al Coll d´en Bas i de caiguda fins a Olot,( faig
una fotografia ,faig balanç del ritme una mitjana de 22,6kmsh i un temps de 1h44´22
torno a agafar la "burra", i faig el retorn , quan arribo al coll d´en Bas faig una
aturada ràpida per fer una altra fotografia i rapidament em posso en marxa ja fins
a arribar a Anglès, tinc la furgo aparcada en el parking del supermercat, torno a
balanç del total arribo a la furgo a les 10h57 del mati, estic força satisfet, no he
trobat gaire be gent en el recorregut, temps total pedalant 3h10´22 amb una mitjana
de 24,9 kmsh, faig uns estiraments, la calor ja comença a ser important, i decideixo
anar a buscar aigua a Amer a la Font Picant, una aigua excel.lent, omplo el bidor, i
una garrafa de 8 litres i torno a casa.
PD molt satisfet dons tot a sortit com havia planejat, sense massificacions i de
cara a la feina "(pedalar)", peró sense gens de stres....


2 comentarios:

arnau i xavier dijo...

Molt bona sortida company. Però, enveja sana la que vaig tenir quan vaig rebre el teu SMS. Celebro que tot t'hagi anat bé. Ja la farem plegats un dia, val??

Unknown dijo...

Bueno, suposo que algún dia haurem de buscar una data, que ens
vagi bé a tots