domingo, 13 de mayo de 2012

Orbea Maratón Monegros i Remences 2012

Desprès d´uns dies sense gaire temps, he buscat un forat per publicar una entradeta en el bloc. El dissabte 5 de Maig vaig participar a la 1/2 Marató de Los Monegros, varem anar amb altres bikers celonins i palauencs,aquest any hem anat dos de casa la Cristina que va quedar la 1era noia amb 2h39´23 i la 86ena d´un total de 1500 inscrits, jo amb 2h17´57" vaig arribar 14é general, la cursa va anar bé dons varem anar fem relleus amb un Vasc quasi tota la cursa i va ajudar a fer el recorregut un xic mes ràpit.
El diumenge dia 13 em llevo a les 5h15´ , carrego la furgo i tot mental.litzat vaig cap a St Esteve d´en Bas a fer la cursa de 95 km de Terra de Remences com cada any. Arribo agafo el dorsal i quan arribo a la furgo MERDAAAA!!! m´adono que m´he deixat les sabatilles a casa, penso, molt bé xaval apuntat un 10..., intento buscar algú que per alló de l´atzar porti unes sabatilles, evidentment cal provar-ho, peró no en trobo cap i he de renunciar a fer-la. Voldría creure que com es dia 13, però la veritat, que em sento decepcionat pel error , les sabatilles, el casc i la burra no es pot deixar mai.

1 comentario:

arnau i xavier dijo...

Gran dia el que verau passar a Monegros, i també molt bona la classificació, en especial felicitar a la Cristina pel seu triunf en fémines.
Sens dubte gran decepció ahír, a Terra de Remences al deixarte les sabates d'anar en bici a casa, Ho sento company. Ara ja entendrás millor perquè tinc una llista al garatge de les coses que ens hem d'endur a les curses.
Vaig passar-te un mail amb l'enllaç de les 4h. de resistència per sí t'animes a venir per treuret aquest mal gust de boca.
Ànim biker i per un altre.