jueves, 20 de septiembre de 2012

ATROPELLAT PER UN CAMIÒ

Bueno després d´un temps sense actualitzar el bloc i dels diferents entrenaments realitzats durant la temporada; desde el Gener fins el fatídic 7 de setembre he fet un total de 10.000 kms. El tinc que encetar de la pijor manera possible,encara que tinc que donar gràcies per tal de estar viu. El divendres dia 7 tornava per la recta d´Hostalric a l´alçada de Sanofi amb un arcen de prop de 2 m ,justament a l´entrada de l´empresa,un camió se m´emporta, surto volant, caic de quatre grapes i penso, no me fet res. Però no es així, al cap d´uns minuts demano que m´estirin a terra, dons em feia molt mal tot el costat esquerre. Amb cremades al braç per l´asfalt i a la cadera, un cop al cap del femur i al braç, fet pel camiò abans de la caiguda. Resultat;trocanter trencat i la gran sort que amb el braç com una botifarra, sembla que no el tinc trencat,dons el puc moure, tot i això tampoc em fan cap radiografía " estem en crisis" quins collons!!!. Ni cap TAC ,total, sols t´ha atropellat un camiò,...nano... Bueno,
diferents detalls que et fan pensar millor que no li passi res a ningú.... Encara que no tot es negatiu dons la gran sort de la Familia al teu costat en tot moment i tots els amics que han estat molts i que m´animen es l´altra part com la nit i el dia. Moltes gràcies... petit històric 2012 gener 968km en tres setmanes dons vaig estar parat per un problema al turmell Febrer 1.035 km Març 1.204 km Abril 1.232 km Maig 1.101 km Juny 1.623 km juliol 1.297 km Agost 1.228 km 9 dies de vancances Setembre 304 km

4 comentarios:

PEDRO GRACIA dijo...

molts anims i molta paciencia, total el kilometres de aquet any ja els tens fets de sobra (recordat cada 10.000km canvi d´oli)

arnau i xavier dijo...

Molts ànims de part de tots els Oliver's.
Que et recoperis molt aviat que farem alguna sortideta però per montanya, eeh.
Salut amic

PEDRO dijo...

..quin susto, cuan em vaig enterar....força voluntat i endevant!!

Unknown dijo...

Ànims company i espero saludar-te més sovint per la carretera.Un síntome que et recuperes i la teva força de voluntat està feta a prova d'atrop..Molta salut mikel