domingo, 17 de febrero de 2013

BTT MONEGROS 2013

  Estic tornan agafar ritme en els entrenaments, i el passat 1 de febrer vaig inscriure a la Cristina i a mi en la Mitja Marato de Btt dels Orbea Monegros 2013, per tal de participar-hi per 4art any. Dons pel moment i deprès de ser atropellat per un camió i tenir molta sort de sortir-ne viu no he agafat la bicicleta de carretera, entre la recuperació del Femur que em va trencar,  a mès la fòbia als vehicles la valoració de inscriurem a Terra de Remences em ronda pel cap.

   

4 comentarios:

arnau i xavier dijo...

Molta sort als dos en aquesta aventura dels Monegros. Veig que t'estàs recuperant bé de les últimes lesions... Ho celebro, amic
Salut i pedals

NELROSA dijo...

molt bé Lombarte,dóno fé del teu entrenament,ens vàrem creuar a la Via Augusta,has vist quin goig que fà un maillot ciclista del CCSant celoni a la portada de La Monegros 2013?,ostras,si ets tú...
jo també hi vaig a la Monegros,aquest any serà el 1er faig la de 113km,saps si es fa alguna expedició conjunta cap allà,desde Sant Celoni?

NELROSA dijo...

per cert he inclòs el teu blog al llistat de blogs amics al blog de Los Macumbikers.

MASTER dijo...

Enhorabona Lombarte.
Ets un puto Crakc. Fa temps que et segueixo i tinc embeja de tú. Quan caus tornes a aixecar-te i continues amb el teu objectiu, no canvïis mai.
Sort als Monegros coompany.

A veure si vens algún diumenge a l'Altrium amb Els Cabres a fer una sortideta, ja saps quan vulguis.